Antagen!

Idag så gick jag in på studera.nu efter ett tips från min kära mor. Jag har blivit antagen till Naturvetenskapligt basår på Malmö högskola. Så till hösten så blir det plugg igen.
Det betyder ju att jag säger upp mig från mitt fulltidsjobb imorgon, och min chef blir lite ledsen, men jag tror att jag jobbar kvar där en söndag i månaden, man behöver ju extra pengar när man tar studielån.

Jag har sett ut en vacker blomma på hemvägen, och nu lyckades jag övertala Kristoffer att ge mig en hjälpande hand meddels en svart tröja som bakgrund. Beväpnad med honom, tröjan, mitt lilla stativ och kameran gav jag mig ut för ett photoshoot. Men nähä, blomman hade fällt ihop sig för natten. :/ Får försöka igen imorgon.

Kram från en glad Sofia

Kommentarer
Postat av: Maria

grattis, vad kul! jag ska till sthlm så förändringar blir det för alla =)

2009-07-10 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0