Badtur i Arrie

Lånade grannens bil idag och svepte iväg till Malmö och hämtade upp Pontus, Sanna, Yatzy och Pixel.
Sedan stack vi till en urmysig sjö i Arrie, någon mil från Malmö.
Det var jättehärligt, skönt i vattnet, träffade andra med hundar, lockade i Xtra med frolic, idag simmade hon själv, utan att jag behövde lyfta i henne! Det har inte tagit så lång tid, jag hoppas att hon glatt hoppar i snart.

Yatzy gillar inte vatten, inte Pixel heller, Xtra är väl heller inget fan av badande men hennes badkrukefasoner börjar gå över!

Tog inte med kameran, så bjuder er på några från botaniska trädgården istället! (Tyvärr har jag sett att färgerna blir skittråkiga när jag lägger dem här i bloggen. Bara så ni vet så är de finare i min dator).



 

Och här ett stackars bi som jag jagade utanför huset där jag bor. :)



Nåja, det var väl det för idag.
Kram /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0