Brukshundklubben idag.

Hjälpte till i köket, och hann även träna Xtra lite.
En platsliggning. Hon satte sig upp, jag gick lugnt dit och lade henne ned igen, hon gick inte någonstans. Tror jag höjde kraven lite för fort, det har inte blivit så mycket tränat på sistone.

Klass 1-apporteringen funkar bra, däremot ville hon inte springa och hämta den lånade apporten mer än en gång, och den gången släppte hon den.
Den var större än den jag har, så jag får öva med lite olika stora apporter, samt andras, så hon tar alla. Men som sagt, inte så mycket tränat på sistone.

Ska upp halv fem imorgon så jag borde redan sova, men det gör jag alltså inte.
Tog lite bilder men inget jag orkar redigera nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0