Hemma hos päronen.

Japp, sitter med den bärbara i en skön blå fåtölj i världsmetropolen Mjölby.

I Lund var det sol, så det var inte så hemskt att vänta på tåget 25 minuter extra. Här i Mjölby har det däremot regnat nästan hela kvällen. Och jag som hade tänkt att lägga spår i skogen till Xtra. Istället blev det ett mycket mycket kort utanför trädgården på ett fält med högt gräs.
Det klarade hon ju lätt förstås, så imorgon ska jag till skogen och lägga lite fler spår till vovvan min. Kan ju vara bra att hon är lite trött när farmor ska passa henne. Inte för att hon är någon pain in the ass någon gång, men hon kanske slänger sig lite mindre efter alla fåglar i alla fall. Farmor har ju ändå rullator...

Jag är trött efter en stor och god middag med vitt vin till. Imorgon ska jag ta en sväng till Mantorp Park och se att allt är fixat inför tävlingsstarten på torsdag. Årets bilhöjdpunkt börjar snart!

Tyvärr är det det minst hundvänliga ställe man kan tänka sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0