Photosession with Ulrika and Xtra

Jag har tittat på nördiga Nikon-filmer med Scott Kelby och Matt på Dtowntv. (http://www.dtowntv.com) Har den som podcast, så jävla bra om man har en Nikon-kamera. Rekommenderas varmt. De snackar amerikanska, därför blev rubriken på ett främmande språk.

Har spanat in en vägg med graffitia från tåget, och idag orkade jag mig dit, i sällskap av Ulrika och vovven. Ville ta lite annorlunda hundbilder, och använde ulrika lite som modell inför framtida sessioner med en annan vännina. Här får ni några av bilderna - helt gratis! :)

Feedback önskas, så skriv gärna vad ni tycker om urbana hundbilder!


(Det tar en EVIGHET att ladda upp bilder för tillfället, så ni får nöja er med den här sålänge. Fler kommer så fort jag lyckas ladda upp dem! Eftersom jag måste lägga mig nu och Kristoffer ska skriva en recension på datorn så blir det med största sannolikhet imorgon. Ha en underbar dag)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0