Slut på semester

Imorgon börjar jag jobba igen. Det kommer kännas tungt, men jag får i alla fall leka chef i två veckor.
Och efter det är det bara tre och en halv vecka kvar innan jag börjar studera. Skönt!

Veidec i år var kul som vanligt, tyvärr så kom regnet precis innan finalerna skulle börja. En riktig störtskur som tog en och en halv timme att få bort från banan. Då började det tyvärr regna igen...

Jag och Kristoffer åkte när det var några timmar kvar av körtillståndet. Xtra var hemma med farmor, och eftersom farmor är lite för svag för att promenera Xtra så åkte vi hem och tog hand om min lilla älskling.

Sedan hälsade vi på min kompis i hans ofärdiga sommarstuga ute på landet, och idag har Xtra sovit gott.

Det har varit en skön semester, lite väl många fästingar på vovven kanske.

Avslutar med min favoritbild från helgen. Kenth Nyström i klassen Stock/Super Stock.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vaddå körtillståndet?

2009-07-28 @ 15:47:08
Postat av: Kristina

Så det blev inga finaler alls? Eller stannade bara inte ni kvar?

2009-07-28 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0