Xtras halvsyster Yatzy.

Vi var i malmö en sväng och träffade Xtras halvsyster Yatzy. Hon är så söt!
Ni får döma själva:

Yatzy (t.v) och Xtra hälsar:



Yatzy:



På plats finnes även en sheltie vid namn Pixel, som självklart också fastnade på bild:
(Högt gräs eller liten hund)?


Pixel med favoritleksak:



Ikväll hade vi tänkt oss en badtur. Det regnar ute, men det hindrar då fan inte mig! Jag tänker få ut det mesta ur den här helgen!
Det har Xtra fått erfara, hon ligger här bredvid och sover.

Ganska ofta slår det mig hur mycket jag älskar den här hunden. Ren och skär kärlek!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Urgullig hund och jättefina bilder :)

2009-07-06 @ 20:39:47
URL: http://twistofchaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0