Att studera på naturvetenskapligt basår...

... innebär i stort sett att du inte har något liv, pluggar x antal timmar om dagen och ser det som en paus att diska.
Inte riktigt så illa kanske, men inte långt ifrån.
Schemat varierar väldigt mycket. En dag slutade jag tre, en dag tolv, en dag började jag inte förrän tio, men idag och i morgon går jag från åtta till fem.
Nåja, jag gick klockan fyra idag, när jag var färdig med miniräknar-övningen. Då ställde jag mig i kö för att få ett passerkort. Det var nio personer framför mig. När fem var klara så blev det något strul med maskinen. Då hade jag stått där i en halvtimme och jag orkade inte mer!
Det där passerkortet får helt enkelt vänta.
Dessutom har jag idag varit helt dyngsur från vaderna och nedåt på grund av låga skår, långa byxor och regn.
Dock inser jag hur kul det är att lära sig saker, och jag lägger gärna ned mycket tid på att hänga med.
Xtra blir tyvärr lite åsidosatt men imorgon ska jag ned till klubben och träna lydnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0