Skrylle

Idag fick Xtra tillbaka en kär rutin. Några kilometers promenad med Monica var morgon, i motionsspåret
vid skrylle. Jag följde också med och tittade på den okoncentrerade hyndans galenskap. Det märktes inte
ens på henne att vi tagit en promenad, hon sprang upp och ner för en liten kulle, hämtandes en rosa repknut
som om hon inte kunde bli trött.
Sedan ville hon inte äta sin frukost som vanligt, matvraket. (fast inte idag, då).

Någon (jag) längtar tills hon slutar löpa så jag får min gamla vanliga Xtrasöt tillbaka. Hon kan vänta med löpen tills hon ska ha valpar :).

Om fem dagar fyller hon 2 år. Då ska matte göra en leverpastej- och korvtårta.

Mattes flicka i somras, vid ravinen. Smärt och nybadad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0