Stress, stress, stress.


Så känns det idag. Jag har pluggat i flera timmar och ändå känner jag mig inte ens halvfärdig med någonting. Jag har dåligt samvete för att jag inte har hunnit träna med Xtra, men det SKA jag hinna imorgon.
Har trots allt räknat rätt mycket matte och det är superkul.


Imorgon är det bara en föreläsning och sedan fysiktenta-visning. Kul!
Efter det ska jag hem och göra dessa saker:

  • Promenad med Xtra, med stopp för lydnadsträning.
  • Göra massor av fysikuppgifter, i alla fall försöka
  • Göra klart alla matteuppgifter som hör till det som vi gått igenom på föreläsningarna
  • Diska
  • Sortera tvättad tvätt

Hoppas att jag hinner med allt och dessutom ta det lite lugnt... Skönt med sovmorgon också.
Egentligen tror jag inte att jag behöver vara så stressad som jag känner mig, men ibland känns det så ändå! Sådetså.

Bilden kanske kräver en förklaring.
Hastelloy är det värsta material man kan tänka sig att bearbeta i en svarv. Tycker man om att överhetta borr och ha sönder dem ska man med glädje välja hastelloy. Det är ett jättehårt rostfritt stål. jag hade sönder några borr den dagen.

Kommentarer
Postat av: Inger Ekhult

Hej igen!

Vi kan skicka lite bilder på vår tollare Mascot till din mail om du vill!

Hälsningar

Inger Ekhult & Thomas Lorge

2010-02-05 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0