Helg, äntligen helg.

Det verkar vara omöjligt att sova länge nuförtiden. Men jag går inte och lägger mig så sent i och för sig. Xtra är dock lika morgontrött som vanligt. Förutom nu i morse, när jag slog i hennes vattenskål när jag bytte vatten. Det lät väl som hennes matskål och då hörde jag ett virrvarr av ljud från sovrummet innan hon kommer utspringande på yrvakna ben. Det var ändå tid för hennes frukost så hon fick lön för mödan kan man väl säga.

Det har annars varit en rätt så bra vecka. Ledig måndag och tisdag. På tisdagen var det ett litet antagningsprov till agility och det gick bra, så om två veckor ska vi börja på en grundkurs.
I onsdags jobbade jag, det kunde ju varit värre.
Torsdag ledig och igår upprop och information om basåret.
Det var verkligen en massa information! Men det mesta har jag ordnat, inklusive hittat alla kursböcker begagnat! Idag ska jag köpa vissa, och på måndag de sista. Känns bra.
Igår kväll tog jag och Malin en "liten" promenad på 12 km. Hälsans stig går genom utvalda fina delar av staden och det var faktiskt en trevlig promenadslinga. Det tog två och en halv timme, men det var skönt att gå!
Imorgon har jag sagt ja till att jobba. Det känns lite brunt, men de hade problem och jag har en gratisresa som jag lika gärna kan tjäna pengar på.
På måndag morgon börjar vi med biologiföreläsning. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0