Helg igen!

Ja, imorse var jag lite virrig. Lämnade in Xtra hos grannen kvart i fem. Tar av kopplet och tar med det hem. :) Så min granne skrämde mig när jag kom hem nu och sa att de inte varit ut på hela dagen!
Men sedan kröp historien fram... hon har nyckel till mig och hade hittat kopplet som tur var.

Annars så har jag det prima, och Xtra också. Hon får gå på långa promenader i naturen medan matte är instängd på jobbet. Men nu är det äntligen helg och sedan är det bara en vecka kvar. En vecka till Kristoffer kommer hem och en vecka till på jobbet. Två veckor till skolan börjar.

Jag mår superbra förresten, stiger upp utan problem, det kunde jag aldrig förut! Vaknar av bara mobilalarmet, istället för väckarklockan ställd på högsta volym. Hoppas att den här energin håller i sig, det är jag övertygad om att den gör förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0