Morgonpromenad i regn.

Hade bestämt mig för en hundpromenad innan frukost idag.
Sagt och gjort, gick upp så fort jag vaknade och tittade på regnet utanför. Jag blir ofta allergisk när det regnar och så var det idag. :(
Hunden måste ju ändå ut, så jag drog på mig regnkappan och så tog vi en sväng på stan.

För skojs skull mätte jag rundan på iForms hemsida (http://iform.se) och den blev 4 km. Trodde att det var längre men tji fick jag!

http://iform.se/rundan/lund/morgonhundpromenad-i-lund-c

Här är i alla fall en länk till min promenad om någon skulle vara intresserad.

På södra esplanaden, precis vid hundrastgården så är det loppis på helgerna. Stackars dem som stod där i regnet! Det var rätt mycket folk så jag gick över gatan istället för att trängas. Såg inte många hundar ute precis, hundägarna kanske inte gillar regn.

Xtra blev lite trött nu, hon har just kurat ihop sig mot soffkuddarna i soffan. Matte ska göra frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0