Äntligen semester!

Ja, semester är grymt skönt, men precis som för några veckor sedan så började det regna första semestermorgonen. Nåja, det slutar väl när jag kommer upp till mantorp förhoppningsvis. Det är inte så bra om det regnar på dragracingbanan!

Xtra hade en trevlig dag i parken ihop med Kristoffer igår. I flera timmar sprang hon tydligen runt hos människor som ville ta hem henne och bjöd henne på grillkorv. :)

Själv har jag rensat upp i min hotmail och försökt ta bort alla onödiga nyhetsbrev och dylikt som man samlar på sig. Lättare sagt än gjort, bara hälften har en "ta-bort-mig-knapp".

Har även tagit hem messenger och skype, så nu kanske jag kan snacka med syrran i Oslo också!

Lite sådant nörderi håller jag på med...

När jag tog upp klickern häromdagen så gjorde Xtra precis som jag ville. För ett tag sedan försökte jag få henne att sitta på bakbenen med båda frambenen upp i luften. Då vinkade hon bara med ena tassen, och jag lade ner försöket. Men med tiden har hon börjat vinka med båda, och även båda samtidigt, så det bjöd hon lätt på nu för några dagar sedan. Ska bygga vidare på det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0