Shopping och skön långpromenad.

Idag tillbringade jag halva dagen på MediaMarkt. Ska bara säga så mycket att hi-tech-facket här hemma har uppgraderats. :)

Tog en skön långpromenad nyss med Xtra. Vi gick till botaniska trädgården, och därefter ned till hundrastgården på södra esplanaden. Tyvärr verkade inte någon annan vara intresserad av att rasta hunden denna kväll så vi gick hem efter en stund.
Bestämde mig för att gömma mig bakom ett stort träd. Det tog lång tid och ingen Xtra, så jag kikade fram bakom stammen. Xtra stod och tittade utåt vid grinden, trodde hon verkligen att jag hade gått ifrån henne?
Nåja, jag ropade och hon kom glatt springande och ville kela. ;)

En trevlig säljade mötte min kompis idag. Anton skulle kolla på en mobiltelefon, går till en säljare på mediamarkt och frågar om en speciell mobil. Just då står en tjej och tittar på nämnda mobil, men säljaren bara sliter den ur handen på henne och ger den till Anton. Min kompis påpekar då att det inte är någon ström till den, eftersom han vill kolla menyerna. Nyss nämnda tjej kollar nu på en annan mobil precis bredvid som råkar ha en laddare ansluten. Säljaren rycker ur laddaren ur den mobilen, den dör på fläcken. Han inser att den inte passar i mobilen som Anton vill kolla i, men sätter inte tillbaka den i den andra mobiltelefonen utan låter den bara hänga.
Varför får han jobba kvar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0