Nya bloggen - nu med bilder!

Japp, nu kan det bli blogg med bilder. Nice!

Idag gick jag upp rätt tidigt för att träffa Miso och Chaplin. Vi gick ner till klubben, det var supervarmt redan på förmiddagen. Hade väl tänkt att träna lite, men det blev mest slappande av. Jag lät Xtra hämta apportbocken ett par gånger för att få några trevliga bilder. Det blev bra!



Sedan gick vi ned till ån, Chaplin var mycket modigare än Xtra. Hon väntade med att gå i tills hon såg en intressant insekt som hon ville jaga. Gullet!

Chaplin står och stampar mot en pinne som är för långt ut:



Xtra jagar fjäril, kortaste vägen dit var tydligen över Chaplin:



Måste springa lite också:



När vi kom hem hade vi sovstund och efter det blev jag superrastlös. Efter många om och men kom jag, Xtra, Therese och Zack iväg till Dalby Stenbrott för en härlig badstund. Jag hade inte med mig kameran eftersom vi inte hade någon vakt. :)

Xtra tycker att badande är sådär, men hon simmar om man bär ut henne i vattnet. Så nu ser mattes ben ut som... ja, ni kan tänka er vad fäktande hundben kan ställa till med. Hon går i själv också, men bara till magen. Jag hoppas att hon kan lära sig att uppskatta en simtur!

Något annat jag hoppas att hon uppskattar är den agilitykurs jag vill gå med henne i höst. Vi tjuvtränade lite idag. Testade lite nya kamerainställningar också, jag är nöjd.



Over and out! Glöm inte att kommentera, annars pallar jag inte blogga. :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HEj!

Vilken fin ny blogg och mysiga bilder. Hoppas Xtra gilla agilityn till hösten, jag tror att vi ska ta en kursfri termin men vi får se!



Pernilla Enzo och Molly

2009-07-05 @ 16:30:45
URL: http://boxersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0