Första skoldagen på vårterminen

Idag började vårterminen lägligt med en Matematik D-föreläsning. Alltså, vad jag älskar matte! Sedan hade vi en fysik B-föreläsning som handlade om rörelsemängd. Det var också kul, skönt med en mjukstart. Det verkade inte supersvårt heller. Har hört skräckhistorier om Fysik B!

Har dock haft en envis huvudvärk som förföljt mig sedan igår. Det verkade vara allmängiltigt att inte ha somnat i tid igår i hela klassen. Trötta människor klockan åtta i morse. :)

Jag somnade alldeles för sent, jag som alltid brukar somna i samma stund som jag lägger huvudet på kudden. Men det var bara att släpa sig in i duschen när klockan ringde imorse.
Sedan hade det ju kommit ett nytt snötäcke när man klev utanför dörren. Alltid mysigt!

Idag bjuder jag på två bilder till priset av en.

En ovettig bild på mig och fettohunden.


Har ätit pannkakor med sylt på Ebbas. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0