Fysik-kväll.

Har nu kommit hem efter några timmar på LTH. Det är bra att plugga där. Om man behöver hjälp kan man få den, och det är lättare att plugga borta än hemma, i alla fall för mig.
Men ikväll har det varit ganska motigt. Mitt mål var att jobba så mycket så att jag inte behövde gå på övningen imorgon, men det lyckades jag inte med. Nåja, jag hade i alla fall trevligt sällskap.

På torsdag börjar vi på nästa kapitel i boken, så innan dess vill jag i alla fall vara färdig. I höstas låg jag alltid minst ett kapitel efter. Det gick visserligen bra det med, men jag försöker vara lite mer ifatt den här terminen. I alla fall i fysiken, för den är tyngst. Även dess massa är störst av alla böcker den här läsperioden.

Pluggat för mycket?!

Tung dag imorgon, 8 - 17 varav fyra timmar föreläsningar.

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Spännande med fysik! :)

Ja,prova röd quinoa, jag gillar det supermycket, det kommer nog du också att göra! :D ♥

2010-01-27 @ 17:25:46
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Kristina

Åh, min gamla fina Texas!

2010-01-28 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0