Städplanering och plugg.

Lång dag idag. Kom hem tidigt, ≈13.00 från skolan.
Tänkte på listan jag gjorde igår, och det är väl dags för en redovisning.

  • Promenad med Xtra, med stopp för lydnadsträning.
Jag tränade med henne hemma, och det gick väl sådär. Se förra inlägget. Men vi tog en promenad till monumentet. Hon var som vanligt mycket spårsugen. Skulle verkligen vilja spåra med henne mer, hon har alltid nosen klistrad i marken.

  • Göra massor av fysikuppgifter, i alla fall försöka
Klart! Har bara en del av dem kvar (de svåraste), och eftersom vi har 2 timmars fysikövning imorgon så kommer jag nog bli klar med några av dem också.

  • Göra klart alla matteuppgifter som hör till det som vi gått igenom på föreläsningarna
Detta har jag inte gjort, istället har jag gjort nästa hela övningsbladet till kemiövningen vi har imorgon. Jag hade
hoppats på en sovmorgon, men eftersom jag har en uppgift som jag inte klurar ut så får jag gå dit ändå.
Det kunde väl ha varit värre, antar jag.

  • Diska
Fixat och klart!

  • Sortera tvättad tvätt
Japp!



Så, min nya planering:
När jag slutar tidigt, som idag, ska jag städa och tvätta i några timmar. På kvällen får jag aldrig något gjort,
förutom plugg. Wish me luck...

Sist, men inte minst, de obligatoriska bilderna från promenaden.


Sötnöten. Mobilkameran äger!


Monumentet.

1676 den 4 december stridde och blödde här folk av samma stam
Försonade efterkommande reste minnesmärket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0